Pages

Thursday 5 April 2012

AND THE VOTE GOES TO............

SALAM!

Alhamdulillah, sesi mengundi dah tamat kelmarin (sini). tapi disebabkan oleh kekangan tugas dan tanggungjawab, maka lambatlah pulak nak update result kan? untuk saya, result untuk poll ini sangat unik! traffic ke blog sampai2 ratus2 tapi yang mengundinya hanya 13 orang! miahahahahah.....and the best part, tentulah keputusannya. moh kita tengok, apa keputusan undian yang telah korang lakukan! =p

THE RESULT!!!

TAHNIAH LAH KORANG YE! Menambah kan pening di kepala aku ni ha..hahaha... There you go. Tempat pertama dan kedua dikongsi oleh KRABI & SEOUL! Malah tempat ketiga dan keempat pun TIE jugak! Memang world lah cara undian korang ni. hehehe. Dah jadi satu hal pulak untuk aku pilih mana satu aku nak buat. HAHAHAHA...

MAKA! Dengan kuasa VETO yang aku ada..... fight between KRABI & SEOUL...THE WINNER GOES TO.....

EDIT ke? TIDAK OK!!!

warna warni kemeriahan


what??!!!! i found GARFIELD!!!!

dan akhirnya..........
Hatiku tertinggal di....
SEOUL!!!

Maka dengan ini sahlah selepas ini, blog ini akan dihujani oleh kipas-susah-mati K-POP seantero alam! miahahaha... InsyaAllah, pasni post2 berkenaan SEOUL akan menyusul. Saya akan share perjalanan saya ketika menawan SEOUL!

Tq sebab sudi mengundi dan berkunjung ke blog ini. Jumpa di lain ketika! 

Wassalam!

abbazeef_wanderlust
'anda tak perlu menjadi kaya untuk menakluk dunia!'




2 comments:

mr K said...

YEEAAHHHHHHH

abbazeef-wanderlust said...

@mr k - yearggggggghhhhhhhhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...